Leuk, Zon project.

Ten eerste, wensen wij van DoorDeOgenVan, jullie allemaal een mooi, creatief en inspiratievol 2012! Na het bijkomen van de jaarwisseling startte ik langzaam mijn computer weer op en begon ik weer is wat rond te zoeken op het internet.

Daar vond ik ik Fleur van Dodewaard, iemand van eigen bodem en met een leuk project. Ik ben zelf altijd erg gefascineerd over spiegels en wat je er allemaal mee kan doen. Van Dodewaard maakte met spiegels een project waar meer over nagedacht is dan je denkt. Hier zie je een voorbeeld:

 

 

 

 

 

 

 

Je ziet hoe grappig dit werkt, en hoe tof het eigenlijk is! De spiegel een klein beetje tilten en je hebt een ander effect. Hier ligt dat effect nog een beetje voor de hand en vind ik ‘m nog niet zo speciaal, deze heeft bijvoorbeeld al meer complexiteit:

 

 

 

 

 

 

 

Zo creëert ze best wel mooie weerspeigelingen en heeft ze die mooi vastgelegd. Complexiteit, met simpele materialen. Heerlijk. Al zegt ze wel op haar site dat ze niet zo van fotografie houd, petje af.

Enjoy,

Niels

Leave a Reply

